Sepah Juara Maharaja Lawak 2011

Sepah Juara Maharaja Lawak 2011

Maharaja Lawak 2011 menutup tirainya Semalam dengan kemenangan sebagai juara berpihak kepada kumpulan Sepah.

Sepah Juara Maharaja Lawak 2011 berjaya membawa pulang RM350,000, Jozan (RM250,000), Nabil (RM150,000) dan Jambu (RM50,000). Kalau nak dikira Nabil yang paling kaya dapat RM150,000 sorang-sorang dia je hehe.

Dalam Maharaja Lawak Akhir ni peserta diberi dua tema iaitu tema bebas pada pusingan pertama dan tema musical comedy pada pusingan kedua.

Sepah Juara Maharaja Lawak 2011 dah jumpa, Hazama Juara Akademi Fantasia 9 dah jumpa…..lepas nie apo laie.huhuhuh

979 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , , , , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

8 Enlightened Replies

Trackback  •  Comments RSS

  1. akubiomed says:

    Nabil yang paling untuk RM150k sapu seorang 🙂 Yang lain perlu bahagi-bahagi sesama anggota

  2. KM says:

    Maksu KM yang jumpe masa dia orang pergi KL. Ada 1 event tue Sepah ada datang.

  3. tahniah kumpulan sepah. aku memang sokong dorang ari awal lagi

  4. Juan
    Twitter:
    says:

    aku sokong sepah

  5. Ali ridha says:

    ni la paling seronok tu.

  6. Amirez
    Twitter:
    says:

    dah pernah jumpa diorang? kat mana bro?

  7. Sabahan Bloggers Club says:

    Tahniah kepada kumpulan Sepah kerana berjaya potong Jozan last minit. 🙂
    makin mahal ler harga dorang nanti.

  8. titan
    Twitter:
    says:

    tahniah pada Sepah. 350 ribu tu…banyak tu!!

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top