Sakit Perut, Jangan Pandang Ringan

Khamis malam adik den bergulung-gulung sakit perut,fuhh….merengek-rengek macam budak kecik,tue yang tak tahan nak dengar tue.So pagi pukul 7 ayah den pun hantar ke hospital pesakit luar Port Dickson.Bilo doktor check dia sahkan ada appendix.Tapi baru nak jadi.So tak bolehlah puaso .Lepas makan ubat kurang lah sikit sakit dia.tapi adik aku cakap bisa ada lagi.

Doktor tue ada bagitau ayah den kalau sakit perut sekarang nie jangan dipandang ringan,cepatlah pegi hospital.Haa cerita aku belum abis lagi nie..lepas adik den balik rumah,malam lepas buko datang balik sakit tue.Kali nie lagi sakit.Lepas tue terpaksalah hantar ke Hospital Besar Bandar Sunggala.Kena tahan wad selama 2 hari.Masuk air berbotol-botol lagi tue.Sekarang nie doktor cuma bagi makan ubat untuk kecutkan appendix tue.So jap laie nak poie jomput diobaliklah nie.Tengok dalam 1 hari nie sakit lagi tak.Kalau sama gak alamatnye kena operatelah kat Hospital Besar Seremban.

1,058 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

1 Enlightened Reply

Trackback  •  Comments RSS

  1. zik says:

    ish tak boleh pandang ringan nie… tahun lepas kena juga gastrik… masa bulan puasa hri tuh..sebab tak sahur…. nasib baik ok…. lepas pegi hospital… doktor pesan.. lain kali sahur pagi… kalau ada gastrik tuh..

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top