Pengomen Mantap Bulan Mei 2015

Assalammualaikum,

Pojam colik kito dah di pertengahan tahun 2015. Dua minggu laie kita akan menjalani ibadah puaso. Semoga Allah memberikan kemudahan dan tubih badan yang sihat sepanjang bulan puasa sok.

Pengomen Mantap Bulan Mei 2015 Kamalmustafa.com

KM ingin mengucapkan tahniah kepada Bro Azrin pemilik blog Akubiomed.com yang bergelar pengomen mantap blog KamalMustafa.com untuk bulan Mei 2015.

Cara Pemilihan Pengomen Mantap Bulanan.

Pengomen Mantap Bulanan dipilih dengan mengunakan Plugin Top Commentators widget iaitu berdasarkan siapakah pengomen yang paling banyak mengomen.

Β Terima kasih kepada yang sudi menyinggah.

309 total views, 2 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

15 Enlightened Replies

Trackback  •  Comments RSS

  1. Agung Herbal says:

    Ijin Comen mas kamal.!!

    Update lagi artikel yang lebih menarik lagi,.!! ^^

  2. Obat Radang Sendi says:

    bagus tu kasih penghargaan komen terbaik.!! ^^

    #suksesSelalu

  3. obat pelangsing tradisional says:

    wah ternyata ada juga penghargaan macam ini ya

  4. obat pelangsing tradisional says:

    wah ternyata ada juga yang penghargaan macam ini,bolehlah nanti saya rajin2 kunjungi blog ini dan meninggalkan komen..hehe

  5. Wahyudi says:

    semoga saya yang terpilih

  6. Bloggedewek says:

    waah ada juga penghargaan seperti ini.
    mulai coba ah…

  7. Kamal Mustafa says:

    @Lina : Boleh aja, rajinlah meninggalkan komen di bloh KM nie πŸ™‚
    Kamal Mustafa recently posted…Pengomen Mantap Bulan Mei 2015My Profile

  8. lina says:

    pengen jadi pengomen mantao kang wkwkwkw

  9. Kamal Mustafa says:

    @Suri : Sama-sama, jago kesihatan iyo. Malaumlah dah sarat tue. Semoga sihat semuo eh.
    Kamal Mustafa recently posted…Pengomen Mantap Bulan Mei 2015My Profile

  10. musadun says:

    komen mengomen dapat mengeratkan silaturrahim sesama blogger. πŸ˜‰

  11. suri says:

    haa,,masa mudah sekarang dah ada anak dah kira tua mr titan heee…

    masa sibuk kurang nak hadap sekarang tengah saratlah km..

    semoga blog ini akan maju ke hadapan lagi..

    terima kasih km sb sudi gak ek blog cc juga

  12. Kamal Mustafa says:

    @Cik Akak : Kalau komen lebih 10 kali siap dapek bintang laie huhuhu
    Kamal Mustafa recently posted…Pengomen Mantap Bulan Mei 2015My Profile

  13. cik akak says:

    Nama cik akak tak.naik carta pula dah..hahaha..mana nak naik..komen pun tak

  14. akubiomed says:

    Terima kasih bro KM. πŸ™‚

  15. titan
    Twitter:
    says:

    rajin juga aku ni rupanya ye.

    haha..teringat masa muda-muda dulu..

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top