Nelson Rolihlahla Mandela (18 July 1918 – 5 December 2013)

Nelson Rolihlahla Mandela (18 July 1918 – 5 December 2013)

559 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

10 Enlightened Replies

Trackback  •  Comments RSS

  1. faizul
    Twitter:
    says:

    berjasa sehingga ke akhir usia, 95 tahun. Bukan senang nak bertahan sehingga ke usia macam tu.

  2. cik tom says:

    ramai yg tangisi pemergian tokoh yg berjasa utk demokrasi afrika..
    cik tom recently posted…Rakan Blogger Mesra November 2013My Profile

  3. Rina says:

    Saya turut berduka dan merasa kehilangan atas meninggalnya beliau. semoga beliau mendapatkan tempat yang terbaik di sisi Tuhan
    Rina recently posted…How To Create jQuery Image And Photo Gallery Slideshow For WebsiteMy Profile

  4. akubiomed says:

    Teringatkan kata-kata mendiang Mendela iaitu “I will forgive but never forget”.
    akubiomed recently posted…Lawak Ke Der 3 yang dibawa oleh ESCAPEMy Profile

  5. Kamal Mustafa says:

    @Suri : kat FB pun buleh yo tengok gambar KM huhuhu

  6. suri says:

    oh baru tahu sedihkan kalau orang sayang pergi. walaupun buka dari keluarga kita tapi bila ia libatka bintang ternama mmg pedih jugakan..tambah jasa mereka pada rakyat banyak membantu tanpa mengira darjat dan pangkat
    suri recently posted…CPUV Campaigns Nuffnang 16_ 2013My Profile

  7. suri says:

    eh nanti dulu apa sal km tak lotka gamabu sendiri nak gak rakan blogger kenai heee
    suri recently posted…Jika Kau Bercinta Lagi, Ingat Pada DiaMy Profile

  8. Kamal Mustafa says:

    @Suri : Mati akibat jangkitan paru-paru. Umur pun dah banyak dah.
    Kamal Mustafa recently posted…Nelson Rolihlahla Mandela (18 July 1918 – 5 December 2013)My Profile

  9. suri says:

    saya rasa gambar atas sungguh menarik ia imaje hitam dan putih.macam gambar lama
    suri recently posted…Cara Untuk Mengambil Hati NenekMy Profile

  10. suri says:

    salam.bro KM kenapa dengan dia ya? sakit ker?
    suri recently posted…CPUV Campaigns Nuffnang 19_ 2013My Profile

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top