Lelaki Menyamar Jadi Zombi Hampir Ditembak.

Lelaki menyamar jadi zombi

Lelaki Menyamar Jadi Zombi Hampir Ditembak Semasa Menakutkan Penduduk Sekitar Miami

Kalau korang semua pernah tengok cerita “Wakenabeb” yang dihost oleh Adlin Aman Ramli, Video nie lebih kurang sama dengan cerita tue. Biasalahkan kerja-kerja menakutkan orang nie. Macam-macam cara yang diorang guna.

Di Miami, Vitaly Zdorovetskiy, seorang warga Russia mengatakan dia datang ke Amerika Syarikat pada tahun 2004 untuk menjadi seorang pelakon.

Video Lelaki Menyamar Jadi Zombi Sedang Viral

Video lelaki menyamar jadi zombi yang sedang viral ini dipost ke youtube olehnya, kini telah ditonton sebanyak 2,029,036 kali.

Dalam video tersebut kelihatan lelaki menyamar sebagai zombi sedang menakutkan orang ramai terutamanya budak-budak muda di tepi jalan, tempat letak kereta dan taman-taman di Miami.

Lelaki Menyamar Jadi Zombi Hampir Kena Tembak

Vitaly Zdorovetskiy, lelaki menyamar jadi zombi hampir menerima padah ketika sedang menakutkan orang ramai dimana salah seorang daripada mereka mengacukan pistol. Korang boleh lihat pada minit ke 2.00. Bayangkanlah kalau orang yang mengacukan pistol tue betul-betul menembak. Tak ke naya jadinya.

Kredit Info : rawstory.com : Lelaki Menyamar Jadi Zombi Hampir Ditembak Di Miami.

647 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

10 Enlightened Replies

Trackback  •  Comments RSS

  1. Kamal Mustafa says:

    @rahman : itulah….tak fikir panjang diorang nie. menakutkan orang tak bertompek.

  2. rahman says:

    lawak tak bertempat ni kadang kadang mengundang bahaya

  3. Hairul Hissam says:

    elok ikat hantar kat hospital org kurang siuman…..
    Hairul Hissam recently posted…Sampai Tak Cukup Tidur | Pakej Rahsia Bun Selamat Diposkan Mulai Isnin SemalamMy Profile

  4. jasman says:

    nasib baik nyawanya panjang lg…
    jasman recently posted…Aku Tak Berani…!!!My Profile

  5. lawak x bertempat..bhaya2
    Jebeng Otai™ recently posted…Pertanian BandarMy Profile

  6. iza says:

    Assalam..
    Cari pasang sangat…
    iza recently posted…Tutorial Related Post MagzEvo VersionMy Profile

  7. Kamal Mustafa says:

    @akubiomed : inilah dikata menempah maut.

  8. akubiomed says:

    Huh tidak pasal-pasal nyawa melayang.
    akubiomed recently posted…Separuh dari rakyat Malaysia membazirMy Profile

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top