Lelaki Kacak Bukan Hanya Pada Rupa.

Lelaki Kacak

Bukan Semua Perkara Baik Ada Pada Lelaki Kacak.

Bila berbicara pasal lelaki kacak, yang pasti paras rupa menjadi perkara yang pertama terlintas di dalam fikiran seseorang. Selalunya ungkapan “Lelaki Kacak” ini hanya digunakan oleh orang perempuan sebagai satu pujian untuk orang lelaki yang kacak rupa parasnya. Kira tampanlah tue. Semenjak dua menjak ini, orang lelaki juga suka mengunakan ungkapan “Lelaki Kacak” juga dalam konteks yang sama seperti orang perempuan. Apakah yang dimaksudkan dengan lelaki kacak?.

Harus diingat, bukan semua lelaki kacak memiliki semua perkara yang baik dalam dirinya. Baik dari segi kehidupanya, personalitinya, agamanya, pekerjaannya dan bermacam aspek manusia yang boleh kita nak fikirkan.

Perempuan Mana Yang Tak Suka Lelaki Kacak?

Bohonglah kalau ada perempuan kat luar sana yang tak suka lelaki kacak. Selalunya rupa paraslah yang menjadi benda nombor 1 yang dinilai. Kemudian bila ciri pertama nie tak banyak barulah ciri-ciri lain diambil kira. Betulkan. Di bawah KM nyatakan sedikit pandangan KM definisi lelaki kacak.

- Lelaki kacak pada rupa, tidak semestinya kacak perangainya. Ini memang banyak berlaku. Rupa tampan kacak bergaya. Perangai tuhan aja yang tahu. Yang menghairankan sifat lelaki kacak macam nie yang menjadi tarikan pada orang perempuan. Pasti ramai yang tidak setuju dengan kenyataan ini. Namun itulah hakikatnya. Istilah lelaki kacak bad boy nie selalunya mendapat perhatian. Orang perempuan berhati-hati kena ingat tue iyo!!!.

- Lelaki kacak pada rupa, ada juga yang berserabai rupanya. Ini selalu kita jumpa. Penampilan takde langsung. Cubalah berpakaian kemas sikit. Ini tidak, rambut kusut masai, seluar koyak sana koyak sini. Itu belum ditambah lagi dengan seluar yang tidak dibasuh entah berapa hari. Bau Nauzubillah…..Nak jadi lelaki kacak, ubah penampilan. Bila sudah kacak, pakaian pula kemas. Sejuk mata memandang. Barulah terserlah kekacakan tue. Cuba lihat lelaki kacak Korea yang menjadi kegilaan masa kini. Ada anda jumpa lelaki kacak Korea yang selekeh. Takdekan!!!.

Lelaki Kacak Melayu Pun Ada Yang Gay Juga.

- Lelaki kacak pada rupa, rupanya pencong juga. Pencong tue adalah gelaran yang orang Indon gunakan kepada lelaki dalam kategori gay. Isu gay sekarang ini sedang hebat diperdebatkan dan semakin menular dikalangan lelaki kacak Malaysia. Lelaki melayu juga turut meningkatkan lagi statistiknya. Bermacam gelaran yang dianugerahkan kepada lelaki kacak kategori ini.

Lelaki Untuk Perempuan, Bukan lelaki Untuk Lelaki.

Lelaki adalah untuk perempuan, begitu jugalah sebaliknya. Kenapalah hendak melawan fitrah manusia. Itu telah ditetapkan dalam Al-Quran. Dunia sedang menghampiri kiamat.

Gambar lelaki Kacak Melambak Di Internet.

Lelaki Kacak tak susak nak cari. Cuba google tengok berlambak gambar lelaki kacak di internet. Golongan lelaki kacak gay juga tidak segan silu menayangkan gambar mereka di internet. Tapi tidak semua lelaki kacak gay. Sungguh pun begitu bukan hanya lelaki kacak sahaja yang terjerumus, yang kurang kacak pun turut diheret bersama. Siapo nak jawab tue?.

Mungkin ada banyak lagi perkara-perkara negatif disebalik rupa paras lelaki kacak. Kepada lelaki kacak diluar sana yang dalam kategori diatas, anda tahu siapa anda. Jadi fikir-fikirkanlah. Berubah…Tunjukkan tauladan yang baik.

Ciri-Ciri Yang Menaikan Saham Lelaki Kacak.

Seterusnya KM nak berbicara pula apa yang dimaksudkan dengan lelaki kacak dari sudut yang positif. Ini bukannya ciri-ciri yang menaikan saham pelaburan ya. Yang KM maksudkan ialah lelaki kacak dalam konteks yang lebih luas. Apa lagi yang boleh dikatakan kacak selain rupa paras. Lelaki kacak bukan hanya pada paras rupa.

- Lelaki kacak, sentiasa menjaga agamanya. Bila ada ilmu agama insyallah kita dilandasan yang betul. Jaga solat, sentiasa bersyukur dengan apa yang Allah berikan kepada kita. Kita harus bersederhana dalam semua hal. Sentiasa merendah diri. Perlu diingat kalau kita hebat, ada yang lebih hebat dari kita.

- Lelaki kacak, amboi cantik budi pekertinya. Lelaki kacak seperti ini memang menjadi idaman orang perempuan. Bakal mertua pun suko….Tingkah laku yang baik mencerminkan keperibadiannya. Bukan itu sahaja, pertuturannya, perbuatannya, gerak-gerinya akan sentiasa diperhatikan. Anda juga harus bersedia menerima teguran. Sifat ini akan membuatkan orang lain hormat pada anda. Kacak bukan.

- Lelaki kacak, sedar akan tanggungjawabnya. Lelaki kacak katagori ini memang sentiasa ingat tanggungjawabnya. Baik terhadap diri sendiri, ibu bapa, dan keluarganya apabila dia sudah berumahtangga. Ini sangat penting kerana, bila bergelar lelaki kacak bertanggungjawab orang mudah percaya dan secara tidak langsung menjadi contoh kepada lelaki kacak yang lain.

- Lelaki kacak, pandai menguruskan kewangannya. Di sini anda lelaki kacak harus berhati-hati. Anda harus tahu menguruskan kewangan anda. Orang lelaki bila membincangkan soal kewangan, pasti bersikap acuh tak acuh. Maka tak hairanlah kalau hidup mereka akan mewah di awal bulan dan sesak dihujung bulan. Bak kata pepatah, biar papa asal bergaya. Namun tidak semua lelaki kacak begitu. Oleh ltu, bila naik berbelanja, fikirkan kemampuan dan bukannya kemahuan. seseorang yang kaya itu adalah yang tidak memiliki hutang. Walaupun kita menyimpan sedikit demi sedikit setiap hari, ia adalah lebih baik berbanding menanggung beban hutang yang semakin hari semakin banyak terutamanya jika anda meminjam dari bank. Cari penyelesaian secepat mungkin untuk membebaskan anda daripada dibelenggu hutang. Elaklah berhutang kalau boleh. Kemudian, amalkan tabiat menabung.

- Lelaki kacak, sentiasa mencari ruang untuk meningkatkan potensi diri. Tidak ada definasi lewat dalam kehidupan manusia. Selagi kita hidup, wajib kita menuntut ilmu. Menuntut ilmu dengan membaca atau menghadiri kelas dapat memberikan kita keyakinan apabila bercakap. Perbanyakkan membaca untuk membolehkan kita bercakap dengan pelbagai latar belakang orang yang mempunyai pelbagai. Dengan itu kita tidak akan kekok apabila berbual dengan mereka. Dengan membaca kita dapat memperolehi “modal” dalam berbicara. Anda lelaki kacak juga tidak harus lokek memberi ilmu kepada orang lain. Ramai lagi di luar sana yang mahu jadi lelaki kacak.

Lelaki Kacak Jangan Jadi Riak.

- Lelaki Kacak, jangan dengan mudah jadi riak. Bila anda menjadi lelaki paling kacak, jangan bermegah-megah. Sentiasa merendah diri. Apa yang kita dapat di dunia ini adalah pinjaman. Bila-bila masa sahaja perkara-perkara yang menjadikan kita lelaki kacak ditarik balik.

- Lelaki kacak, jangan guna kekacakan anda untuk menipulasi orang lain. Sebab tarikan aura lelaki kacak ini sangat kuat hinggakan sesiapa yang mengenali anda akan rasa dipengaruhi. Mereka akan cuba untuk menjadikan anda orang yang rapat dengan mereka. Oleh itu janganlah mempergunakan mereka.

- Lelaki kacak, sentiasa melihat kebelakang. Apabila mengalami sebarang kesusahan ataupun kepayahan hidup. Ini kerana pasti ada mereka yang lebih susah daripada kita. Dengan ini kita dapat merefleksi diri dan membina keyakinan bahawa walau apapun yang berlaku pasti ada mereka yang lebih teruk daripada kita. Jadikan itu sebagai satu motivasi untuk menjadi orang yang lebih baik.

Kesimpulannya, lelaki kacak yang sangat kacak, harus menjaga serta menghargai kekacakannya. Gunakanlah kekacakan anda untuk kebaikan diri sendiri juga orang lain. Orang menerima kehadirian anda dan anda pula selera bila bersama mereka. Jika anda lelaki kacak ada lagi ramai lelaki kacak yang lebih kacak bergaya diluar sana. Renung-renungkanlah

Pencarian Lelaki Kacak Bergaya.

Kalau ada anugerah lelaki kacak dunia , siapa agaknya yang akan dapat. Rasa-rasanya ada ke tidak ciri-ciri lelaki kacak yang KM senaraikan diatas pada mana-mana lelaki kacak dalam dunia nie yang anda kenal yang boleh digelar lelaki kacak dunia. Semoga anda berjaya dalam pencarian lelaki kacak bergaya.

Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja oleh LadfeAmir.com, SEO Apps, Bluedianthus.com, Hafizmohd.com, UmarFaruq.com, Hadi Hanafee, Jomtonton.net, Muaz Lelaki Kacak, Ohcikgu.com, BloggerWanita.com, Cyza Sector, LelakiAcai.com, Sabreehussin dot com, Abrablog.com dan AhmadFaizal.com. Copek ramai-ramai kito sahut Cabaran SEO Lelaki Kacak.

247 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

35 Enlightened Replies

Trackback  •  Comments RSS

Sites That Link to this Post

  1. Aidanatasya.com pemenang tempat ke-5, contest SEO “Lelaki Kacak” | June 16, 2012
  2. Pemenang Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 | June 16, 2012
  3. Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 ditamatkan. | June 16, 2012
  4. Last Call Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 | June 14, 2012
  5. Juara Lelaki Kacak Malaysia | June 10, 2012
  6. Lelaki Kacak Terhebat | June 10, 2012
  7. 8 hari lagi wehh.. | June 7, 2012
  8. Lelaki Kacak Kongsi 10 Gaya Lelaki Kacak | May 27, 2012
  9. Lelaki Kacak dan 83 blogger kacak. | May 14, 2012
  10. Cabaran SEO Lelaki Kacak | May 8, 2012
  11. Kepekatan Lelaki Kacak | April 6, 2012
  12. Lelaki Kacak 2012 | April 3, 2012
  13. Senarai Blogger Lelaki Kacak | April 2, 2012
  14. 50+ Lelaki Kacak di Malaysia | April 1, 2012
  15. Cabaran SEO Lelaki Kacak Semakin Hangat | March 26, 2012
  16. 48 Lelaki Kacak | March 23, 2012
  17. Hadiah terkini Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 | March 23, 2012
  18. Kursus Mode. | March 18, 2012
  19. Senarai peserta Cabaran SEO Lelaki Kacak | March 18, 2012
  1. Kamal Mustafa says:

    @Encik Bukit Besi : Golongan Gaylah tue…orang Indon gelar macam tue

  2. Salam..kepada wanita pastikan anda membuat pilihan yg betul untuk memilih siapakah lelaki anda…jgn salah pilih lelaki kacak yg ala2 cantik gitu…haha…tapi lelaki kacak yg rupanya PENCONG tu ape? tak faham PENCONG tu…hehe. org ganu tak tau perkataan ni..hehe. gud luck bro!
    Encik Bukit Besi recently posted…Lelaki Kacak Dari Mata Lelaki Tak KacakMy Profile

  3. Semua ciri-ciri lelaki kacak tu baik-baik belaka. Ia menunjukkan sikap juga sebahagian dari pakej kacak. :-)
    Fahmi Raazali recently posted…Jaga Tutur Bicara Apabila BerbicaraMy Profile

  4. Ladfe Amir says:

    kacak banyak sudutnya. yg penting kacak kena perintah Allah juga.

    artikel yang kacak bro.

    good luck
    Ladfe Amir recently posted…Wordless Wednesday (Result SPMV)My Profile

  5. hafizmd
    Twitter:
    says:

    as salam bro mus,

    mmg kacak dalam lebih penting…ini yg kekal…kalau setakat kacak, tapi takde akhlak…payah tu

    mmg sengitlah kali ni…bgus jugak, boleh asah skil seo masing2…betul tak?

    apa2pun, selamat berjaye =)
    hafizmd recently posted…LELAKI KACAK Suka Buat Kontest?My Profile

  6. Kamal Mustafa says:

    @rahman : ramai sungguh….saingan sengit nie.

  7. rahman says:

    banyaknya lelaki kacak.. abih la camni hehe :)
    rahman recently posted…Jiwang karat di Taman Rashidah UtamaMy Profile

  8. All the best ya
    Jobless Girl recently posted…Premier Card Advisor (Bank)My Profile

  9. Kamal Mustafa says:

    @zik : iyo, kadang-kadang kita tak sedar kita riak, ialahkan dah terlebih kacak.

  10. Kamal Mustafa says:

    @Sobri Mansor : First Time join contest nie. Nak memeriahkan lagi.

  11. Sobri Mansor says:

    Turut serta juga yer bro…. hehehehe….
    Sobri Mansor recently posted…Isu gaji pembantu rumah Indonesia yang tidak masuk akalMy Profile

  12. akubiomed says:

    Lelaki kacak menjadi gilaan wanita. :-)
    akubiomed recently posted…Proton Power of 1 di Stadium Bukit JalilMy Profile

  13. jasman says:

    sy xkacak…hehe
    jasman recently posted…Hati Ini Bukan Milik Ku Lagi…!!!My Profile

  14. zik says:

    padat dan penuh informasi dalam penerangan dalam cerita tentang kacak nih bro… yang aku suka ialah kalau dah kacak tuh jangan riak… kita manusia nih sama jer kan bro… huhu ,semoga berjaya … ramai yang join pertandingan seo kali ini..sangat sengit…
    zik recently posted…Aku LELAKI KACAK wei!My Profile

  15. JR says:

    wah dah join juga.. :)..semoga berjaya ye…
    JR recently posted…TEMPOH RAYUAN PERMOHONAN BR1M DILANJUTKAN SEHINGGA 31 MAC 2012My Profile

  16. titan
    Twitter:
    says:

    ya. lelaki kacak jangan riak ye. hehe..
    titan recently posted…Lelaki kacak harus tahu puaskan isterinya.My Profile

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top