Kecoh Zizan Nin Berlakon Video Lucah!!!

Kecoh Zizan Nin Berlakon Video Lucah!!!

Zizan Nin Berlakon Video Lucah!!!. Zizan Nin sendiri pun terkejut kononnya video Aksi Lucah beliau bersama dengan seorang lelaki telah tersebar di internet..Aduhaiii macam-macam

Kecoh Zizan Nin Berlakon Video Lucah

Zizan Nin sendiri tidak tahu tentang kewujudan video tersebut dan menganggap perkara itu sengaja ingin diperbesar-besarkan oleh pihak yang tidak berpuas hati dengannya.

“Tak mungkin saya melakukan perkara seperti itu. Dengan kecanggihan teknologi masa kini, macam-macam perkara boleh dilakukan jika ada pihak ingin memburukkan seseorang.

“Mungkin, saya di antara mangsa teknologi tersebut. Bagaimanapun, saya sendiri belum melihat video yang diperkatakan itu,” katanya.

Tambah Zizan, dia tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan sekiranya video yang diperkatakan itu masih lagi disebarkan.

“Jika mereka masih lagi membuat kejahatan hanya kerana mahu memburuk-burukkan nama saya, sudah pasti mereka tidak boleh lari daripada menerima balasan.

Kecoh Zizan Nin Berlakon Video Lucah!!!

Baru-baru ini wujud khabar angin yang mengatakan kononnya video lucah membabitkan Zizan dengan seorang lelaki tersebar di beberapa blog sehingga kerana video tersebut, rumah tangga pelakon tersebut dikatakan bergolak.

Berita Penuh boleh baca di Mstar Online,

video Lucah Zizan Nin [spoiler] Tangan Korang memang gatal jugakkan, dengan penuh perasaan korang klik dan meng’google’ kononnya nak tengok video tu,.. video tu memang tak ado.. tak dapek den nak nolong eh… huhuhu [/spoiler]

Kecoh Zizan Nin Berlakon Video Lucah!!!

868 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

3 Enlightened Replies

Trackback  •  Comments RSS

  1. zik says:

    macam2 hal sekarang nih… umat di akhir zaman dah nie..
    zik recently posted…Liverpool VS Malaysia 16 Julai ini!My Profile

  2. akubiomed says:

    Yang menuduh sengan tapi hendak menafikan sukar. Jangan menjadikan isu fitnah ini menjadi barah yang sukar dibendung

  3. mcm dah biasa video lucah kt Malaysia nih… TV3 pun dok sebarkan video lucah anwar..apa lg selepas ini..
    MDHAFiZ.NET recently posted…First Bugatti Veyron In Malaysia By Sultan of JohorMy Profile

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top