Kamal Journal : Bilo Makcik-Makcik Dan Kakak-Kakak Bertanding Poco-Poco

Semalam adik aku ada masuk pertandingan poco-poco anjuran program 1 Malaysia. Semua berkumpul di perkarangan pentas Rmh Rakyat Pekan Lukut dari pukul 8.00 pagi.Tapi macam biasalahkan pukul 9 baru mula. Ari tue bukan main panas pulak.Pukul 9 pagi dah terasa bahang.

Aku jarang ikut join aktiviti macam nie, tapi oleh kerana adik aku 2 org masuk dan anak dia 3 orang takde sape jaga…terpaksalah ikut gak. Dengan pertolongan Mak aku anak -anak buah aku yang lasak tue pun dapatlah dikawal. Kumpulan jiwa kacau nama diberi kepada kumpulan adik aku. Tak taulah kenapa diorang pilih nama tue. 1 kumpulan 10 orang.

Cara nak pilih pemenang pun lain gak. Pengadil hanya dok perhatikan dari atas pentas aje. Emmm aku ingatkan satu satu kumpulan yang tunjukkan style masing-masing tapi tak. Kira-kira sekali lumsump lah.Apepun kumpulan Jiwa Kacau juara ari tue..mungkin kerana pakaian sama kot coz kumpulan yang lain pakaian bermacam jenis.Dapatlah RM200 hadiah juara.Kira oklah tuekan.

270 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top