Kamal Info : Cuci Buah Pinggang Anda Dengan Pasley.

Penjagaan Kesihatan Menggunakan sayuran, sila mencubanya di rumah.

Anda boleh mencuci ginjal anda kurang dari RM1.00

Seperti yang kita tahi, ginjal kita menapis darah untuk menghilangkan garam, racun dan setiap benda asing yang tidak diingini dari memasuki tubuh kita. lebih-lebih lagi garam dan perlu menjalani rawatan pembersihan.

Bagaimana caranya?, Senang sahaja.

  • Ambil secekak daun pasley dan cuci sampai bersih.
  • Kemudian potong daun pasley dalam potongan yang kecil dan memasukkannya ke dalam periuk, tuangkan air bersih dan didihkan air untuk sepuluh minit dan biarkan sejuk. Kemudian tapis dan tuangkan dalam botol bersih dan simpan dalam peti sejuk.
  • Minum satu gelas setiap hari dan anda akan melihat racun semua mengumpulan  garam dan lain-lain keluar dari ginjal anda semasa buang air kecil. Juga anda akan dapat melihat perbezaan yang anda pernah dirasakan sebelumnya.

Pasley dikenali sebagai perubatan terbaik untuk membersihkan ginjal dan itu adalah wajar!

Harap maklumat ini dapat disampaikan kepada semua rakan-rakan anda!

1,284 total views, 3 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

6 Enlightened Replies

Trackback  •  Comments RSS

  1. Kamal Mustafa says:

    Haa tue tak pernah cubo pulak,selalunya orang masak campur dalam makanan.

  2. aktechpage.com says:

    Macam sejenis ulam je…
    Bole tak makan spt mana ulam2 yg lain??
    aktechpage.com recently posted…Kucing2TerbiarBlogspotcom- Kisah Kucing Yang TerbiarMy Profile

  3. zik says:

    minum dengan air.. zatnya tak kurangla ek…
    zik recently posted…Selawat murah rezeki- insyallahMy Profile

  4. Kamal Mustafa says:

    Kalau campurkan dalam makanan memang boleh tapi kesannya kurang memberangsangkan.Kalau minum air pure sikit.

  5. akubiomed says:

    Err larat ker nak minum air daun presley macam tu jer. Ada tak cara lain kalau boleh dibuat bahan didalam masakan 🙂
    akubiomed recently posted…Aku dapat adik iparMy Profile

  6. thank 4 info ni
    pasley tengok daun macam kenal..
    syahrilhafiz recently posted…Punca Ibubapa- Remaja Sekarang Rosak AkhlakMy Profile

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top