Bil Astro Naik Lagi!!!

Bil Astro Naik
[Klik Gambar Untuk Besarkan]

Bil Astro Naik Lagi!!!

Bil Astro Naik Lagi. Haaa sapo nak jawab tue?. KM memang dah lama nak kurangkan channel untuk pakej Astro yang KM langgan sekarang nie. Bukan apa, banyak channel yang KM langgan tak dapek nak tengok habis . Tapi rasa sayang pulak. Bila dapat bil Astro setiap bulan memang rabaklah. Sekarang bila bil Astro naik, barulah mengelabah. Baru-baru nie Astro telah menaikan fee untuk pakej Astro yang di langgan.

Bil Astro Naik
[Klik Gambar Untuk Besarkan]

KM dapat tahu ada jiran-jiran yang merungut pasal bil Astro naik dan ada yang dah terima surat dari Astro tentang kenaikan caj pakej Astro diorang. KM belum pulak dapat lagi.

Walaupun ada yang tak kisah, tapi KM rasa rugi pulak ialah bukan selaku pun dok melangguk depan Tv. Malah tv yang biasa-biasa macam TV1, TV2, TV3, TV7, TV9 tu pun KM jarang-jarang tengok. Sekali sehari pun kadang-kadang tak tengok langsung.

Isu bil Astro naik nie selalu jugak topik hangat, salah satunya tentang iklan banyaklah, cerita asyik ulangan sahaja dan macam -macam lagi.

KM taklah sampai nak batalkan langganan Astro sebab bil Astro naik, cuma mungkin akan kurangkan channel atau tukar kepada pakej yang murah.

So apa pulak pendapat korang pulak pasal bil Astro naik lagi.

1,308 total views, 2 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , , , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

1 Enlightened Reply

Trackback  •  Comments RSS

  1. Amirez
    Twitter:
    says:

    semuanya naik skang ni, berat je makin turun sebab tahan lapar nak kurangkan bajet huhu

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top