Antara Fasha Sandha Dan ESPN

Fasha sandha

Kecoh betul pasal penyokong kelantan ari tue siap main bakar2 lagi.Walaupun aku bukan minat sangat dengan bola sepak nie tapi kerana aku org negori raso2 bersalah pulak kalau tak sokong team negeri sendiri kan.Tapi malam tue kira2 penyokong NS memang gempak habislah coz tak masalah langsung.Dengan mercun, terbakar baling botol hish….mcm2 lah lagikan.Tue belum kes krew tv kepala berjahit tue…

Tapi kira oklah jugakkan dalam pada kekecewaan tue adalah penyejuk kat celah2 penyokong kelantak tue.Fasha Sandha muncul dicelah2 penyokong kelantan and dia memang pun menyokong Kelantan.Tapi bagi aku biasa aje mcm artis2 len jugak.Tak salah pun kalau artis datang sokong pun kan.

Tapi nak lagi gempak….hal2 serta kekecohan nie bukan dalam malaysia aje yang tau luar negara pun tau.ESPN keluarkan article lagi pasal hai nie.Emmm mana lebih membanggakan artis datang sebagai penyokong ke atau berita kekecohan tue tersiar untuk tatapan seluruh dunia.Kalau kau orang tanya aku.Tak dapek den nak nolong doh!!!!

383 total views, 3 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , ,

About the Author

Assalam, Saya Kamal Mustafa (KM). Mula berblogging pada hujung tahun 2007. Cuba mempraktikan Kitab Teknik SEO Merah Jambu yang awesome. Minat dengan fotografi tetapi tidaklah secara serius. Sering menghabiskan masa bersama keluarga. Baru-baru nie cuba berjinak-jinak berniaga kecil-kecilan menjual Ice Blended dan Burger

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Top